dilluns, 27 d’octubre del 2008

Una anècdota sobre The Cure

Òbviament, no seré jo qui us done l'exclusiva. Tots s'haureu assabentat ja que demà ix el nou (i molt esperat per alguns) disc de The Cure, 4:13 -que, per cert, podeu descarregar ací-.
Jo només volia contar-vos una anècdota al respecte, i és que, quan estava buscant treball i em van fer una entrevista al SERVEF per veure el meu perfil professional, l'entrevistador va resultar ser... el president del club de fans de The Cure a l'estat espanyol! (és el que està junt a Robert Smith, que, com no, em va contar la història de la foto amb pèls i senyals).

Va ser molt divertit, perquè, clar, jo m'esperava un funcionari que em prenguera les dades sense pràcticament interès i em vaig trobar un jove apassionat que em va parlar extensament de la seua principal afició. Cert és que no ha sigut ell qui m'ha trobat curro, però em va fer passar un temps agradable (i de pas, m'ha servit per escriure un post).

Aquesta és la seua pàgina web: http://www.hispacure.com/
I aquest és el magnífic sketch que va fer Joaquín Reyes sobre Robert Smith (des del respecte, com em va dir el colega de qui us parle). Yo no sé qué es que me pidan un bis... jajaja... Què gran!